poniedziałek, 26 maja 2014

Informacja

Hej kochani! Mam dla was dobrą wiadomość. Całe fanfiction zostało przeniesione na inną stronę i mam już dostęp do jego rozdziałów ale tu pojawia się problemem bo teraz nie mam czasu żeby go przetłumaczyć. Oczywiście mogłabym to robić po kawałkach ale myślę, że dostalibyście go dopiero z dniem wystawienia ocen ewentualnie kilka dni wcześniej. Cóż jeżeli chce wam się czekać jeszcze tyle dni nie widzę problemy ale równie dobrze mógłby ktoś z was, o ile zna na tyle angielski mi pomóc przy rozdziale 15. :)
A więc jeżeli są jacykolwiek chętni do przetłumaczenia napiszcie do mnie na twitterze - @94weeds. Oczywiście jeżeli nikt z was się nie zgłosi będziecie czekać praktycznie kolejny miesiąc więc to wszystko już tylko od was zależy.

Jest tu ktoś kto robi szablony? Zrobiłabym go sama ale mam ostatnio małe problemy z photoshopem. Chodzi mi o sam szablon albo raczej mogę powiedzieć nagłówek bo css'em już sama się zajmę, a nawet mam już gotowy tylko wystarczy zmienić kolory. Naprawdę byłabym wdzięczna jeżeli ktoś by się zgłosił albo polecił mi kogoś. Nie chcę szabloniarni więc nawet ich nie proponujcie.

Z góry dziękuje i do następnego rozdziału. Miejmy nadzieję, że będzie on jak najszybciej. :)

5 komentarzy:

  1. Swietnie piszesz. :3 I naprawdę cie rozumiem sama mam czasem problemy z dodawaniem moich rozdzialow.
    Zapraszam do mnie http://niebezpiecznie-zakochana.blogspot.com/?m=1
    Moze ci sie spodoba. Prosze tez o jakis drobny komentarz jeśli sie spodoba lub nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona jest tłumaczką nje autorką xd

      Usuń
  2. Czy sukienka z wyprzedaży może zrujnować życie? Czasami tak… Paige kupiła suknię ślubną pod wpływem impulsu. Przecież jest samotna, nawet nie chodzi na randki. Wracając do domu z szyfonowym cudem w kolorze szampana, podejmuje desperacką decyzję. Umówi się na randkę z pierwszym napotkanym mężczyzną. Trafia na Justina, seksownego, dowcipnego i samotnego sąsiada, którego interesuje wyłącznie romans bez zobowiązań. Świetnie się bawią do dnia, kiedy Justin widzi Paige w ślubnej sukni…

    http://bez-zobowiazan-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy dodasz nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie nowy?

    OdpowiedzUsuń