niedziela, 16 marca 2014

Przepraszam:(

Hej. Cóż na wstępie chciałam was bardzo przeprosić, że nie ma rozdziału, a cóż chciałam dodać go właśnie na 100 tysięczne wyświetlenie. WOW. Jestem naprawdę pod wrażeniem. I dziękuje wam bardzo za to. Co do rozdziału, mam jakiś problem, odmowę dostępu czy coś i dopóki nie skontaktuję się z autorką tłumaczenia nici z rozdziału za co was bardzo, bardzo przepraszam. Postaram się to ogarnąć naprawdę jak najszybciej ale zobaczymy jak to będzie.
Wracając do bloga to serio wow. Ponad 100 tys. wyświetleń, jesteście niesamowite. Do tej pory obserwuje blog aż 96 osób, a komentarzy na blogu jest ponad 700. Robi mi się naprawdę ciepło na serduszku jak czytam, że lubicie to tłumaczenie. :) Oby tak dalej!!!
Bez owijania, przepraszam za brak rozdziału i postaram się to wszystko ogarnąć jak najszybciej.
Kocham Was <3

7 komentarzy:

  1. Spokojnie, poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic sie nie stało <3 zdarza sie <33
    czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarza się ;) poczekamy :*
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  4. W porządku. Bardzo się ciesze, że chociaż Ty nas informujesz, że rozdziału nie będzie. Niektórzy po prostu nie dodają przez miesiąc nic o tym nie wspominając.
    Nataliaxx

    OdpowiedzUsuń
  5. w porządku zdarza się :) czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cie tak samo jak tego bloga i poczekam czekam juz na nn <3

    OdpowiedzUsuń